Monday 15 July 2013

Sarang Burung bersih untuk dijual

Assalamualaikum, dah berapa lama agaknya saya tak update blog ni ye. Minta maaf kepada anda2 semua yang sedang menanti-nantikan resepi2 kek yang terbaru. Disebabkan kesibukkan masa dalam menguruskan kerjaya penting, resepi2 kek di delaykan untuk smentara.

Kebanyakan kita senantiasa menjumpai sarang yang bersih di kedai2 tetapi diproses oleh golongan bukan Islam. Ini menjadikan SUKAR bagi kite yang beragama Islam ingin mencari sarang yang bersih lagi suci dan halal.

Penurunan harga sarang burung yang mendadak turun membolehkan kita semua mampu memilikinya. Saya dengan ini berjaya menghasilkan sarang burung yang diproses(bersih), suci lagi halal untuk dimiliki oleh semua lapisan masyarakt.




Antara khasiat sarang burung ini ialah :


Antara kebaikan memakan sarang burung walit :-

  • Sarang burung walit merupakan agen pemutihan kulit
  • Bagi penghidap asma, sarang burung merupakan agen terbaik untuk memulihkan sistem pernafasan dan memperkuatkan paru-paru
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Zat kolagen yang terkandung dalam setiap sarang burung walit dapat melancarkan lagi pertumbuhan fizikal dan mental, memberi ketahanan yang baik terhadap penuaan serta menghaluskan lagi kulit pengamalnya sekiranya diambil dalam jangka masa panjang
  • Sarang burung walit juga dapat mengurangkan kahak dan menyembuhkan batuk.  Ia juga merupakan nutrisi bagi paru-paru dan menguatkan saluran pernafasan.  Dengan itu ianya berkemampuan membaik-pulih suara
  • Unsur protein dalam sarang burung merangsang pembesaran sel dalam sistem imunisasi dan mampu menguatkan imuniti badan dalam melawan penyakit. 
  • Asid sialik yang terkandung dalam sarang burung adalah baik dalam merangsangkan tumbesaran sel otak.
  • Sarang burung juga sesuai bagi wanita hamil kerana ia memberi manfaat kepada ibu dan bayi. Ini amat jelas berikutan bayi yang dilahirkan akan memiliki kulit yang sangat cerah lagi halus, serta fungsi badan yang lebih kuat berbanding bayi lain dan ibu pula lebih cepta pulih selepas melahirkan anak.


                                                         

Antara testimoni dari pemakan sarang burung walet ini :

1- "Doktor mengatakan saya menghidap darah tinggi. Tubuh saya sentiasa keletihan. Tetapi selepas mengamalkan pemakanan sarang burung ini, darah saya mulai turun. Dan tubuh saya rasa lebih bertenaga", Pembeli Kuala Terengganu.

2 - " Saya menghidap sesak nafas. Apabila nak tidur saja, dada saya mulai sesak. Saya cuba mengambil sarang burung ini. Saya rebus dan makan isinya sedikit demi sedikit sebelum tidur. Alhamdulillah, saya mampu tidur dengan selesa." pembeli Paka

3 - "Saya hamil 5 bulan. Tubuh saya sungguh tidak bermaya. Tapi, sejak mengamalkan sarang burung ini, tubuh saya rasa lebih bertenaga. ", pembeli Melaka.

                                       

                                     





Anda sukar memperolehi sarang burung bersih?

Anda sukar mendapatkan sarang burung Muslim?

Anda was-was dengan kebersihan sarang burung walit?

Dapatkan sarang burung bersih daripada kami. Setiap sarang kami dibilas bersih dari segala macam kekotoran.

Harga promosi!!!
Dapatkan sekarang!!!

1 kotak = RM 90
  2 kotak = RM 150

Anda jimat RM 30

Packaging and posting = RM 10

Segala pertanyaan :

Call / Sms Habib = 0139061158


 Contoh2 packaging




Cara penggunaan :

1- Rebus sekeping sarang dengan menggunakan 2 liter air selama 45 minit.(Bekas berkaca)

2 - Campurkan gula batu mengikut kadar manis yang disukai.

3 - Air dan isi juga boleh dicampurkan sekali dengan air buah-buahan.

Tip : Minum sedikit sebelum makan diwaktu pagi 
dan sebelum tidur di waktu malam 


Segala pertanyaan :

Call / Sms Habib = 0145211776
Email = Habibaudi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment